دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6026NV

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6026NV

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6026NV  نمایندگی شارپ در زمینه ی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ، طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی شارپ به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها به صورت روزمره سروکار دارند، نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان ها دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود، قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. بنابراین نگهداری درست دستگاه ها و یا تعمیر سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.
دستگاه فتوکپی و پرینتر شارپ یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات می باشد که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد. لذا کاربران دستگاه فتوکپی شارپ می توانند از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ به راحتی مشکل خود را در زمینه های مختلف حل نمایند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه کپی شارپ و همچنین انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمايندگي شارپ ، احتمال خراب شدن دستگاه را کاهش می دهد. با این وجود، باز ممکن است به دلایلی دستگاه کپی شارپ خراب و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت تعمیر سریع آن در اولویت ما خواهد بود.

کپی، پرینت و اسکن دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6026NV

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6026NV مجهز به دوپلکس داخلی با قابلیت کپی، پرینت و اسکن یک دستگاه کپی سه کاره محسوب می شود. این دستگاه کپی ارزان دارای صفحه کلید و نمایشگر کوچکی است که به وسیله آن می توان عملکرد دستگاه را کنترل و مدیریت کرد. سادگی این صفحه کلید و منوی آن به طوری است که می توان در اولین نگاه متوجه چگونگی عملکرد آن شد. تقریبا در تمام دفاتر و واحد های اداری نیاز به دستگاه کپی یا پرینتر ها و اسکنر ها امری اجتناب ناپذیر است. بهترین راه کار برای برآورده کردن نیاز اینگونه مکان ها تهیه یک دستگاه کپی است، دستگاهی که بتواند همه این موارد را یکجا بر آورده کند.

اندازه کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه فتوکپی سیاه و سفید شامل A3, A4, A5, A6 می شود و سرعت چاپ آن معادل ۲۶ برگ کاغذ با کیفیت ۶۰۰ DPI است که با این مشخصات این دستگاه را جزو دستگاه های میان رده قرار می دهد. ظرفیت سینی این دستگاه فتوکپی ارزان ۳۵۰ برگ کاغذ است. که می توان با افزودن فیدر جانبی ظرفیت آن را تا ۱۸۵۰ برگ کاغذ بالا برد. اسکنر این دستگاه کپی شارپ امکان اسکن رنگی تصاویر با کیفیت ۶۰۰ DPI و دقت بالا در حداکثر سایز A3 را دارد. فرمت اسکن این دستگاه کپی سه کاره شامل TIFF, PDF, JPEG و BMP است. و می تواند از طریق فشردن کلید اسکن بر روی دستگاه و یا نرم افزار مدیریت دستگاه از طریق سیستم عامل انجام شود.

حافظه داخلی و اتصالات


حافظه داخلی این دستگاه کپی ۶۴ مگابایت است که قابلیت افزایش تا ۱۹۲ مگابایت را دارد. افزایش ظرفیت حافظه این دستگاه می تواند به بالا بردن سرعت و قدرت پردازش دستگاه کپی کمک کند. نصب این دستگاه کپی شارپ مدل ایکس ۲۰۲ بسیار ساده و آسان است. و به راحتی به کمک یک پورت USB به سیستم عامل و یا سرور مورد نظر متصل می شود.

درباره محصول

  1. حداكثر سرعت:۲۶كاغذ در دقیقه
  2. كاربری آسان كنترل پنل
  3. قابلیت های مختلف كپی برداری
  4. اسكن رنگی و با كیفیت اسناد در سایز A3
  5. ظرفیت بالای كاغذ
  6. بهره وری انرژی

دانلود درایور نصب پرینتر شارپ Sharp AR-6026NV

لینک دانلود درایور نصب پرینتر چندکاره شارپ Sharp AR-6026NVمجهز به دوپلکس داخلی توسط کپی تعمیر که نمایندگی شارپ می باشد برای شما مشتریان گرامی قرار می دهیم.

https://www.drvhub.net/search?q=Sharp+AR-6026NV

نمایندگی شارپ در تهران در خدمت تمام هموطنان و کاربران شارپ است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. این نمایندگی شارپ با نام  copytamir.com  راه اندازی شده است. همان طور که می دانید کمپانی شارپ در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و محصولات بسیار متنوع و کاربردی برای کاربران در حوزه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند تولید و عرضه می کند.

در نمایندگی شارپ در تهران تمام این محصولات در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می شود. امکانات و تسهیلات این نمایندگی شارپ بسیار متنوع و کاربردی است. هر سطحی از نیاز کاربران را تامین می کند. کیفیت خدمات رسانی این نمایندگی به گونه ای است که توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =