فتوکپی شارپ من ارور F2 می زند

فتوکپی شارپ من ارور F2 می زند

اگر فتوکپی شارپ من ارور  F2 می زند چکار کنم؟ اگر دستگاه فتوکپی شارپ شما دچار مشکل شده است و به دنبال تعمیر کار میگردید کافی است نمایندگی شارپ را از درخواست خود با خبر سازید تا نمایندگی شارپ در کوتاه ترین زمان به محل کار شما بیاید و اقدام به رفع ایراد دستگاه فتوکپی شما نماید. نمایندگي شارپ توسط متخصصین حرفه ای اول دستگاه فتوکپی شما را مورد بررسی قرار میدهد زیرا امر بررسی دستگاه شما یکی از گام های مهم جهت تعمیرات دستگاه فتوکپی می باشد هرچقدر دقیق تر دستگاه فتوکپي شارپ شما مورد بررسی قرار گرفته شود و ایرادات مشخص شود باعث میشود کیفیت تعمیرات بهتر شود. متخصصین نمایندگی شارپ بعد از بررسی، نتایج بررسی و هزینه ها را در اختیار شما قرار میدهند و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات تخصصی دستگاه شارپ شما میکنند.

تعمیرات فتوکپی شارپ توسط بروز ترین تجهیزات و جدید ترین متد ها انجام میشود که این خود در کیفیت کار و کم کردن زمان تعمیرات دستگاه شما موثر می باشد.متخصصین ما تا جایی که امکان دارد قطعات دستگاه شما را تعمیر میکنند. در صورتی که قطعه شما معیوب باشد و دیگر تعمیر نشود اقدام به تعویض مینمایند. یکی از ویژگی های بارز نمایندگی شارپ این است که تمام قطعات استفاده شده در دستگاه فتوکپی شما را به صورت اورجینال تهیه کرده و شامل گارانتی می باشد تا کیفیت مطلوبی را به شما ارائه دهد. اگر شما نیاز به مشاوره دارید میتوانید با نمایندگی شارپ تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید و مشکل خود را برطرف سازید.

 

فتوکپی شارپ من ارور F2 می زند

فتوکپی شارپ من ارور F2 می زند

رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ

برای رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ، موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. کاربر گرامی در ابندا از پر بودن کارتریج تونر خود اطمینان پیدا کنید به دلیل اینکه اگر تونر دستگاه فتوکپی شارپ شما خالی باشد چیپست کارتریج تونر شما می سوزد. ارور F2 مربوط به چیپست کارتریج تونر شماست که نشان دادن سوختن چیپست می باشد. اگر کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ شما خالی بود لزوما کارتریج تونر خود را تعویض کنید. لطفا کارتریج تونر را به هیچ عنوان شارژ نکنید. شارژ کارتریج تونر باعث پایین آمدن کیفیت دولوپر می شود.

اگر کارتریج تونر دستگاه فتوکپی شارپ شما تونر داشت، ولی ارور F2 می زد کارتریج تونر را بیرون بیاورید. سپس چیپست کارتریج تونر را با اسپری خشک کاملا بشورید و کارتریج تونر را در جای خود قرار داده و دستگاه فتوکپی شارپ خود را روشن کنید. بعد از انجام دادن مراحل بالا و رفع نشدن ارور اف دو با  نمایندگی شارپ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما برای رفع ایراد خدمت شما اعزام گردند.

  1. اولین توصیه، در صورت مشاهده‌ی کدخطای اف ۲ در دستگاه کپی شارپ، آن است که کارتریج دستگاه را بررسی کنید. چرا که ممکن است کارتریج دستگاه به خوبی جاگذاری نشده باشد. در این شرایط بهترین کار آن است که کارتریج دستگاه کپی را خارج کرده و مجدداً آن را در جای خود قرار دهید. مطمئن شوید که کارتریج به درستی در جای خود قرار داده شده است. علاوه بر این کار می‌توانید کل تانک دولوپر را از دستگاه جدا کرده و مجدداً آن را جای دهید. پس از این کار، کارتریج را جا دهید. با این کار احتمالا اشکال پیش آمده رفع گردد. در صورت تداوم نمایش کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ سایر موارد درج شده در این بخش را امتحان کنید.
  2. توصیه دیگر کارشناسان تعمیر دستگاه کپی آن است که در صورت مشاهده کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ، چیپ‌ست کارتریج را بررسی نمایید. سوختگی چیپ‌ست کارتریج دستگاه کپی، یکی از شایع‌ترین علل نمایش کدخطای F2 است. در صورت بررسی چیپست و اطمینان از خرابی این قطعه، نیاز است تا جهت تعویض آن اقدام نمایید. چیپ‌ست تونر یا کارتریج قطعه‌ای کوچک است که شما به عنوان یک کاربر عادی نیز می‌توانید آن را تعویض نمایید. برای این کار کارتریج را در آورده، چیپ‌ست را باز کنید و یک چیپ ست سالم را به جای آن قرار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید.

 

رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ

رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 12 =