چاپگر A4 و دستگاه کپی

چاپگر A4 و دستگاه کپی

چاپگر A4 و دستگاه کپی چه معنی دارد؟

پیدا کردن چاپگر A4 و دستگاه کپی مناسب یا دستگاه کپی (و یا تجهیزات اداری در واقع) که مناسب نیازهای دفتر شما است احتمالا در قسمت بالای اولویت های لیست سرگرم کننده شما نمی باشد. با این وجود، لازم است . آن همچنین زمانی که شما گزینه های تان را در میان دستگاه های کپی، چاپگر و MFP طبقه بندی نموده اید ، می تواند مبهم باشد.  پس از مدتی، اطلاعات می توانند با یکدیگر ادغام شوند.

اگر شما تاکنون زمانی را به جستجو برای اتصال کامل دستگاه کپی تان اختصاص نداده اید ، شما احتمالا واژه A4 را دیده اید. و اگر شما این اصطلاح را دیده اید، شما (مانند بسیاری از افراد) احتمالا نمی دانستید که چه معنایی دارد. وقتی میخواهید یک کتاب را بخوانید، شبیه همچنین چیزی است. شما در طول خواندن حس خوبی دارید و سپس با یک کلمه برخورد می کنید و شما خواندن را متوقف می کنید. در چند ثانبه کوتاه بدان می اندیشید و سپس به کار خود ادامه می دهید یا – زمانیکه آن کلمه ای است که شما نمی توانید درست تلفظ کنید. شما با توجه به درک خود آن را به صورت نامفهوم و دست پاشکسته کنارهم می چینید و از آن عبور می کنید.

چه زمانی ممکن است شما به یک چاپگر A4 و دستگاه کپی نیاز داشته باشید؟

اندازه: چاپگر، کپی و MFP که برای چاپ A4 طراحی شده اند، کوچکتر و جمع و جور هستند که می تواند برای یک فضای دفتر کوچک تر مفید باشد. با این حال، اطمینان حاصل کنید که تصمیم گیری در مورد تجهیزات اداری بر اساس حجم چاپ / کپی تان را ماهانه انجام می دهید، نه فقط تناسب در صرفه جویی فضا. وظیفه سبک: در مورد ظرفیت سینی های بزرگ، تاشو یا پایان دادن به یک دستگاه A4 برنامه ریزی نکنید. بنابراین، اگر به این ویژگی نیاز دارید، A4 احتمالا برای شما مناسب نیست. اما اگر تاشو برای شما ضروری نیست، یک چاپگر A4 ممکن است یک بازی خوب به حساب بیاید.

کاغذ و چاپ: پرینترهای A4 برای اسناد نامه ای و اسناد قانونی (گاهی اوقات کوچکتر مانند کارت پستال و پاکت نامه) طراحی شده اند. برای بسیاری از دفاتر، اسناد قانونی و نامه تنها اندازه کاغذ ی هستند که با آنها کار می کنند. هزینه های تجهیزات: هزینه های اولیه تجهیزات دستگاه A4 کمتر از اکثر پرینترها یا کپی کننده های سرعت خروجی مشابه A3 هستند. A4 دارای یک قاب کوچکتر و سبک تر با اجزای کوچک تر پیچیده داخلی است که امکان هزینه های کمتررا فراهم می کند.

هزینه های خدمات و تأمین:

اگرچه ممکن است این ماشین ها در ابتدا هزینه کمتری داشته باشند، قبل از تصمیم گیری، هزینه ملزومات و تعمیر و نگهداری را بررسی کنید. دانستن حجم چاپ / کپی کردن ماهانه شما در تعیین اینکه آیا یک A4 برای دفتر شما مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر حائز اهمیت است . به طور معمول، اگر شما در حال اجرا بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ صفحه در ماه با یک دستگاه A4 هستید،  با این حال هنوز حتی با وجود هزینه بالا در هر صفحه، از کارمدترین دستگاه های هزینه بر به شمار می آید. امیدوارم شما درک عمیقتری را از معنای “A4” داشته باشید و امیدوارم داشتن این درک به شما در تحقیق فعلی یا آینده کمک نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =